Tuesday, October 9, 2012

Kecintaan saya

Bismillahirrahmanirrahim

///

Kecintaan saya selain dari en suami, si anak, ibu bapa, keluarga dan sahabat handai ialah crafting and sewing (terjemahan: membuat kraf dan menjahit. saja tulis bahasa omputih konon sangat stailla! haha).

Kecintaan ini boleh dikatakan sebagai hobi juga tetapi hobi tak boleh dikatakan sebagai kecintaan saya sebab kalau kecintaan saya, tengah sibuk macam mana pun kalau cinta tu datang, saya sangatlah ghairah nak membuatnya. Kalau hobi benda yang saya suka dilakukan kalau ada masa lapang. Contohnya seperti membaca dan menulis blog. ;)

Ni antara "benda" yang saya dah berjaya buat:

Pin Tudung dari Butang Fabrik dan Butang Biasa

HP Casing request dari Adek.

ID Card Holder with Wallet. Ni bahagian wallet, bahagian belakang lutsinar untuk letak kad pekerja/ kad matrik

Bedung baby moden. Bila tengok ni terasa nak ada baby. boleh tak? haha
Tara! Ada baby dah. Baby tido lena dan si ibu dalam pantang boleh tido lena dan tak penat lilit kain bedung hewhew.

Bunting. nanti besday party Aisyah tepekkan huruf2.

Bunga corsage. bukan bear ye. Bunga ni untuk majlis Tina. 

Baby flower headband.

Seluar Aisyah daripada baju ummi masa muda remaja dolu2. hee

Ni le baju ummi masa muda remaja dolu2 tu. Cantik lagi. macam ummi hahaha
Maka, itulah yang saya sempat share kat sini. Ada lagi tapi kena transfer dulu gambar dari HP ni. Bila la tu. Heee

///

Alhamdulillah.

No comments: